Easy Sözleşme Yönetimi
Verimliliği arttırarak maliyetleri azaltır… Sözleşme Yönetim İşlemlerinizi otomatikleştirir. Sözleşmelerinizi daha hızlı ve daha güvenli yönetir/işleme alır.
Detaylı bilgi için tıklayın
EASY Gelen Giden Evrak Yönetimi
EASY Gelen Giden Evrak Yönetimi kurumlara basılı veya dijital olarak ulaşan bütün evraklar ile içeride üretilen belgelerin Dijital Arşiv üzerinde saklanmasını, birim, kurum ve kişilere dağıtımının yapılmasını, böylece bütün bilgi...
Detaylı bilgi için tıklayın
Easy INVOICE - Fatura Yönetimi
Faturalarınızı etkin bir şekilde yönetin! Birçok kurum faturalarını basılı formatlarda alır ve bunların ilgili kişiler tarafından kontrol edilmesi ve onaylanması gereğinden fazla zaman alır.
Detaylı bilgi için tıklayın
EASY İthalat - İhracat Yönetim Sistemi
Elektronik ortamda, İthalat - İhracat dosya yönetimi Proforma faturadan, gümrük beyannamesine kadar tüm belgeler elekronik ortamda! Dosyaların açılmasından , kapatılmasına kadar olan tüm işlem adımları
Detaylı bilgi için tıklayın
EASY E-Fatura Çözümü
e-Fatura Uygulaması, tanımlanan standartlara uygun e-Faturaların, tarafları arasında güvenli ve sağlıklı bir biçimde dolaşımını sağlamak amacı ile oluşturulan uygulamaların genel adıdır.
Detaylı bilgi için tıklayın
EASY Doküman Yönetim Sistemi
Bugünün bilgi toplumunda, verilerin ve dokümanların ofislerdeki inanılmaz şekilde artışı; dökümanları yönetmek ve arşivlemek hem çok zamana, hem de yüksek maliyetlere yol açmaktadır.
Detaylı bilgi için tıklayın
Easy Abone Evrakları Yönetimi
Verimliliği arttırarak maliyetleri azaltır, abone evraklarının eksiksiz olmasını ve kontrolünü sağlar…
Detaylı bilgi için tıklayın