Easy for mySAP
MySAP için Komple Arşivleme EASY, SAP arşiv sistemlerini başarıyla sunmaktadır ve sektördeki dünya pazarının liderleri yer almaktadır.
EASY for mySAP, EASY ENTERPRISE ürün ailesinden olup, SAP kullanıcıları için tüm arşivleme ihtiyaçlarına cevap verir. EASY for mySAP, SAP Arşiv Bağlantı fonksiyonlarını tam destekleyerek, iş süreçlerini ve iş etkinliğini artırmaya yönelik bir takım ilave özellikleri de içerir.

SAP Standartlarında Sertifikalı Arşivleme

Bütün SAP modüllerinden gelen ve giden dökümanlar için güvenli depolama,

Müşteri görüşmelerinde daha hızlı bilgiye ulaşma,

Liste, rapor ve belgelerin uzun vadeli saklanabilmesi,

SAP standart ekranlarından kullanıcı dökümanlarına ulaşabilme,

SAP Döküman Yönetimi ve SAP Knowledge Provider ile entegrasyon,

SAP Kayıt Yönetimi ile entegrasyon,

SAP Döküman Bulucu ile entegrasyon,

Vergi ile ilgili verilerde uyumluluk (SAP DART),

SAP veritabanı için donanım kaynaklarının korunması,

Uygulama verileri için güvenli saklama alanı,

Verilerin imha ve yaşam döngüsünün desteklenmesi (SAP ILM),

Güvenli verimlilik için ilave birçok özellik

Finans biriminiz için;

Finans birimi için maliyetlerin azaltılması,

Faturalandırma işleminin hızlandırılması,

Çalışmaların kalitesinin arttırılması,

İnsan Kaynakları biriminiz için;

Çalışanlarınızın belgelerine SAP HR üzerinden hızlı erişim ve gönderim,

Bütün çalışan belgelerinin hızlı görüntülenebilmesi,

Kurum çapında çalışan yeteneklerinin görüntülenebilmesi,

Bütün çalışanlarınız için;

Bütün SAP dökümanlarına SAP ve SAP Knowledge ihtiyaç duymadan ulaşabilme

Daha fazla arama seçeneği: Bütün döküman içeriklerini ve gönderim bilgilerini arayabilme

Her şey tek belgenin içinde: SAP dökümanları, e-postalar, notlar, office belgeleri, basın duyuruları

Microsoft Office belgelerini, Microsoft Outlook postalarını veya Lotus Notes postalarını direkt SAP ye gönderebilirsiniz

SAP kullanıcılarınız için;

Bütün iş dökümanlarına SAP ekranları içerisinden direkt ulaşılabilir,

Daha fazla arama seçeneği: Bütün döküman içeriklerini ve gönderim bilgilerini arayabilme,

Her şey tek belgenin içinde: SAP dökümanları, e-postalar, notlar, office belgeleri, basın duyuruları.

Kurum arşivlerinde SAP dökümanları için gelişmiş arama ("Mevcut ek bilgiler için; örneğin fatura, sipariş formu, tedarikçi, stok listesi?")

İş akışlarınız için;

Elektronik süreçler ile işlemlerin hızlandırılması

Şeffaflık sayesinde kaynakların verimliliğinin sağlanması

Otomatik olaran SAP dışındaki dökümanların SAP dökümanına dönüştürülmesi. İlgili yazıcı çıktılarının doğru SAP kaydına eklenmesi, harici bilgi sistemlerindeki evrakların ilgili SAP kayıtlarına eklenmesi

Temel ürün olan "EASY for mySAP Level 1"; SAP sistemi ile EASY ARCHIVE ile bağlantı kurar. ArchiveLink 'in standart arabirimi ve SAP standart arayüzü özelliklerinin tamamını destekler. EASY for mySAP, SAP tarafından sertifikalandırılmış bir üründür. İstemci/sunucu yapısı, yüksek oranda depolama ve hızlı geri erişim sağlar.

Burada arşive, sadece SAP sistemi üzerinden erişmek mümkündür. SAP tarafından depolanan veri; geri kazanılabilir, örneğin gelen/giden dokümanlar ve çeşitli SAP modüllerinden gelen yazıcı listeleri ve SAP arşiv dosyaları gibi.

EASY CAPTURE ile birlikte kullanıldığında, Level 1; tüm standart tarama senaryolarını destekler: “Sonraki giriş için depolama”, “barkodla geç depolama”, ve “barkodla erken depolama” gibi.

Automatic allocation to SAP entries

Eğer iş dokümanları, daha sonra bir Sap dokümanına atanacaklar ise, ArchiveLink senaryolarına göre her zaman “manüel” olarak atanmaları gerekecektir. Bu süreç, mySAP SmartLink tarafından otomatikleştirilmiştir: EASY’de zaten depolanmış olan iş dokümanları, ilgili SAP girişleri index verilerinden bulunur; daha sonra doküman eklenir.

Böylece, örneğin, geri dönen teslimat notları taranıp, barkodları üzerinden otomatik olarak indexlenebilir ve SAP’de atanabilirler. EASY XPOST for mySAP, bu süreci bir adım öteye götürüyor. EASY ENTERPRISE’da depolanmış olan dokümanların index alanlarının postalanması için istenen tüm bilgileri sağlar. XPOST, daha sonra SAP sistemi içine otomatik postalama sağlar. Bu da, SAP sistemine üçüncü şahıslardan satış emri ve stok kontrol sistemlerinden tam veri transferini mümkün kılar.

XPOST ve SmartLink, yığın veri içeren iş senaryolarının en iyi şekilde işlenmesini sağlar.

Tam tersi olarak, EASY for mySAP, SAP orijinli olmayan dokümanların; SAP uygulamalarda arama ve geri kazanım yapmasına olanak tanır. Bu dokümanlar EASY arşivine farklı yollardan girmişlerdir. Örneğin, bir satış emrinin giden evrak kayıtları ve EASY COLD üzerinden stok kontrol sistemi gibi. Bunun yanısıra; EASY for mySAP Retrieval, SAP Document Finder arayüzü içerir. Bu SAP aracı da, EASY arşivlerinden arama ve geri kazanım yapmaya imkan tanır.

Her iki durumda da, kullanıcılar işlerine kendi alışılmış ortamlarında devam ederler.