Hakkımızda
2003 yılında İstanbul’da kurulan ve günümüzde Ankara şubesi ile de hizmet veren Softay; "Doküman Arşivleme ve Süreç Yönetimi" hizmetlerinde, şirket gelirlerini, karlılığı ve müşteri bağlılığını arttıran, şirket tüketicilerinin, iş ortaklarının, tedarikçilerinin ve çalışanlarının kurumu tek noktadan görebilmelerini sağlayan, birlikte çalışmaya yönelik kurumsal çözümlerde liderdir.
1990 yılında kurulan ve kurulduğu günden beri İş Süreçleri destekli Doküman Yönetimi ve Arşivleme Platformu üzerine çalışan Easy Software AG nin 2006 yılında Türkiye Distrübitörü olan Softay, 2010 yılı sonunda Easy Türkiye Temsilciliği olarak resmi işlemleri tamamlamış, 2011 yılının son çeyreğine kadar tamamlanacak, Easy Türkiye Ofisi yapılandırması ile ortaklık kurmuştur. Orta Doğu ya yayılım stratejisinin merkezi olarak Türkiye yi seçen Easy Software, yatırımlarını bu doğrultuda yönlendirmektedir.

Türkiye yatırımlarını, Softay ekibine sağladığı eğitim, danışmanlık ve implemantasyon desteğinin yanı sıra Cebit Euroasia, Kamu BİB ve yılda en az 3 özel event ile şekillendiren Easy Software, bölgemizde hızla büyüyen Doküman Yönetim pazarını başlıca hedefi olarak belirlemiştir.

Kendi bünyesinde ikisi idari olmak üzere, toplam sekiz kişilik bir ekiple hizmet veren firmamız, Easy Türkiye vizyonu içerisinde Türkiye de asgari 20 kişilik bir kadroya ulaşmayı hedeflemektedir. Easy Software AG kendi bünyesinde sadece Almanya da 190’ın üzerinde personel çalıştırmaktadır.

Tüm çözümlerimiz, sertifikalı uzmanlardan oluşan ekibimiz tarafından verilen danışmanlık, uygulama ve dışarıdan hizmet servisleriyle tam olarak desteklenmekte olup şirketlerin müşterilerine, iş ortaklarına ve bayilerine vermiş oldukları desteği değişime uğratmıştır.

Kurumsal firmalardan, yeni kurulmuş ve çabuk büyüyen şirketlere kadar çeşitli büyüklüklerdeki müşterilerimize sunduğumuz çözüm yelpazemizde; İçerik ve Süreç Yönetim Sistemleri, Doküman Yönetimi ve Arşivleme Sistemleri, Arşiv Servis Büro Hizmetleri, Sayısallaştırma, Tasnif, Standart Dosya Planının Hazırlanması, Doküman Saklama ve Lojistik Hizmetleri, Fiziksel Arşiv gereksinimleri, Etiketleme, Barkodlama, RF-ID uygulamaları, niteleme, indeksleme, uygulama geliştirme, eğitim ve danışmanlık, iş entegrasyonu ve iş-akışı, teknik destek ve bakım, kurumsal uygulama entegrasyonu ve kurumsal e-iş hizmetleri yer almaktadır.

2011 yılı başından itibaren Ataşehir Belediyesi, Ankara Ticaret Odası, Karayolları Genel Müdürlüğü, Taypa gibi önemli müşterilerde Easy implemantasyonu yapma fırsatı bulan firmamız, son olarak Hes Kablo ile anlaşma yaparak, Türkiye genelindeki yayılımcı politikasını sürdürmektedir. 2003 yılından beri iş süreçleri alanında uzmanlığını geliştiren firmamız Mercedes-Benz Türkiye, Ülker, Efes Pilsen, Unilever, Çelebi, Honda, Four Seasons Hotels, Akkök Grubu, Bank Asya, Albaraka Türk, Rehau, Orta Anadolu Holding, Kral TV ve Atateks gibi önemli müşterilerini Easy altyapısı üzerine taşımak için gerekli çalışmalarını sürdürmektedir.


Softay Şirket Profili

Softay; Doküman Yönetimi ve Arşivleme disiplinleri, uygulama geliştirme, iş entegrasyonu ve iş akışı, kurumsal uygulama entegrasyonu, sistem yönetimi, teknik destek , bakım ve eğitim konularında tecrübeli ve "e-business on demand®" teknolojilerinde ehil, sertifikalı (CLP) uzman ekibi ile müşterilerine hizmet vermektedir.

Tamamıyla Easy Software ürün ailesi üzerine yoğunlaşmış Softay yazılım geliştirme ve sistem destek ekibi, sektöründe lider bir çok firma için uzun yıllar boyunca yazılım geliştirme ve sistem destek noktalarında edindikleri bilgi ve tecrübelerini ortak bir havuzda toplamış ve bu bilgi birikimini müşterileri ile paylaşmayı hedef edinmiştir.

Easy Software AG. aşağıdaki alanlarda çok-platformlu çözümler üreten öndegelen Alman firmasıdır:
  • Elektronik Arşivleme,
  • Doküman Yönetimi ve
  • Kurumsal İçerik Yönetimi (ECM)

EASY ENTERPRISE markalı ürün grubu ve 12000'den fazla müşteri kurulumu ile Almanya'nın pazar lideridir.

EASY, küçük çaplı ihtiyaçlardan küresel çözümlere kadar her ölçekteki işe, işin kendisine özel ve sektöründen bağımsız çözümler üretir.

Tarama işleminden başlayıp en teknolojik saklama ortamlarına, e-maillerin arşivlenmesine kadar dokümana dayalı tüm iş süreçlerini basitleştirir ve hızlandırır.

Easy çözümleri, hiç revizyon gerektirmeden çoklu platformlarda çalışabilir; Microsoft Office, SAP ve Lotus Notes ile kolaylıkla entegre olabilir.

Ürünlerin kolay adapte edilebilen modüler yapısı, kullanıcılara büyük fiyat avantajları sağlar.

Easy Binası 1990 yılında kurulan ve hisseleri 1999'dan beri Frankfurt Borsası'nda işlem gören EASY SOFTWARE' in, İngiltere, Avusturya, Singapur ve ABD'de kendi ofisleri bulunmaktadır.

EASY, stratejik ortaklıklar vasıtasıyla kurduğu seçici distribütör ve satış kanalı ile hem Almanya hem de uluslararası pazardaki varlığını daha güçlendirmektedir.


Softay Ekibi

Softay; tecrübeli ve uzman kadrosuyla, sektör ve kurumlara özel hazırlanan çözümlerde, tüm ihtiyaçları eksiksiz karşılamak ilkesini benimsemiştir. Sadece günümüz sorunları göz önüne alınarak hazırlanan çözümlerin gün geçtikçe çözüm olmaktan çıkıp sorunun aslında kendisi olması kaçınılmazdır. Bu nedenledir ki; Softay, geleceğin teknoloji ve ihtiyaçlarını göz önüne alarak, bunları günümüze taşıyan çözümler üretmenin gerekliliğine inanmaktadır.

Bu hizmet anlayışı ile SOFTAY, dar kalıplara sıkışmış çözümler yerine teknolojinin bütün yeniliklerine açık, farklı platformlarla entegre olabilecek çözümler sağlamaktadır.

Softay için çözüm; müşterileri ile bilgi birikimi ve tecrübe paylaşımı yapmaktır.Softay'ın her çalışanı; hizmet ve desteğin kalitesinin ve mevcudiyetinin çok defa başarı ve başarısızlık arasındaki fark olduğunun farkında olan ve yöneticilerin teknolojinin temel değişimlerini tasavvur edebilmelerini sağlayan bir takımın üyesidir.

Teknoloji Ekibi :Softay'ın tüm yeni müşterilerine öncülük eden adanmış, tecrübeli ve sertifikalı yazılım uzmanlarından oluşur.

Yazılım Ekibi : Implemantasyon, Customization, Uygulama geliştirme, iş entegrasyonu ve iş akışı, kurumsal uygulama entegrasyonu, sistem yönetimi, teknik destek , bakım ve eğitim konularında tecrübeli ve "e-business on demand®" teknolojilerinde ehil, sertifikalı (CLP) uzmanlardan oluşur.

Arşiv Uzmanları Ekibi : Çoğu Arşivcilik mezunu, sektörde birçok Arşivleme ve Dokümantasyon projesinde Proje yönetmiş, yeni kanun ve yönetmelikler çerçevesinde, gerek Kamu gerekse Özel sektörün tüm Doküman ve Arşiv alt yapısını yeniden tasarlayabilecek ve bu tasarımı Easy ürünlerinin yetenekleri ile birleştirebilecek uzmanlardan oluşur.

Teknoloji Ekibi : Softay'ın tüm yeni müşterilerine öncülük eden adanmış, tecrübeli ve sertifikalı yazılım uzmanlarından oluşur.

Yazılım Ekibi : Implemantasyon, Customization, Uygulama geliştirme, iş entegrasyonu ve iş akışı, kurumsal uygulama entegrasyonu, sistem yönetimi, teknik destek , bakım ve eğitim konularında tecrübeli ve "e-business on demand®" teknolojilerinde ehil, sertifikalı (CLP) uzmanlardan oluşur.

Arşiv Uzmanları Ekibi : Çoğu Arşivcilik mezunu, sektörde birçok Arşivleme ve Dokümantasyon projesinde Proje yönetmiş, yeni kanun ve yönetmelikler çerçevesinde, gerek Kamu gerekse Özel sektörün tüm Doküman ve Arşiv alt yapısını yeniden tasarlayabilecek ve bu tasarımı Easy ürünlerinin yetenekleri ile birleştirebilecek uzmanlardan oluşur.


Misyonumuz

Amacımız sermayedarlarımız için uzun vadeli ve optimum değer üretmektir. Softay bu amaca ulaşmak için müşterilerine; geleceğe meydan okumaları ve fırsatlarını değerlendirebilmeleri noktasında destek olmak için en iyi pozisyonu alarak ve gerekli teknolojik altyapıyı sağlayarak sahasında en iyi bilgi ve iletişim teknolojilerini uygulamaktadır.

  • Müşterilerimiz için, büyümelerine ve verimliliklerinin artmasına yardım ederek ve onları pazarlarında daha rekabetçi hale getirerek değer üretiriz. Müşterinin mevcut değerlerini ve bilgi kaynaklarını etkin kullanımı ve koruması için gerekli altyapıyı oluştururuz.
  • Sermayedarlarımız için, güçlendirilebilir ve yüksek oranlarda büyüme sağlayarak ve organik gelişmeden maksimum sinerji elde ederek değer üretiriz.
  • Personelimiz için, rekabete dayalı ücretlendirme, hisse dağıtımı, tanıma, kariyer geliştirme fırsatları ve kişisel gelişim ve büyüme için yardım öğelerini içeren dengeli bir ödül mekanizması vasıtası ile değer üretiriz.

Değerlerimiz

  • Katma Değer : Amacımız kurallara razı olmak değil, yeni teknolojilerin anahtar faydalarını uygulamaya geçirmek ve maliyet etkinliği sağlamak ve güvenlik risklerini minimize etmektir.
  • Bütünlük : Dürüstlük ve disiplin politikamızdır.
  • Sorumluluk : Her bir çalışanımız şirketin sahibidir.
  • Takım Ruhu : Başarımızın "Anahtarı" dır.